Un salón muy musical en el centro de Santiago / Un salón moi musical no centro de Santiago

Cuando nos pidieron una propuesta para renovar este salón había varios puntos que para ellos eran importantes. Lo tenían claro.

Cando nos pediron unha proposta para renovar este salón había varios puntos que para eles eran importantes. Tíñano claro.

Necesidades

Un mueble con servicio pero que a la vez fuese ligero, una zona con estanterías un sofá amplio y cómodo y lo que más nos iba a marcar el diseño de la sala, un sitio para exponer sus guitarras. Para nuestro cliente la música es su gran pasión, y las guitarras tenían que tener un lugar privilegiado.

Necesidades

Un moble con servizo pero que á vez fose lixeiro, unha zona con andeis un sofá amplo e cómodo e o que máis nos ía a marcar o deseño da sala, un sitio para expoñer as súas guitarras. Para o noso cliente a música é a súa gran paixón, e as guitarras tiñan que ter un lugar privilexiado.

 

 

Comenzamos a trabajar partiendo de esta idea, desde el croquis hasta las infografías que presentamos al cliente.

Comezamos a traballar partindo desta idea, dende o esbozo ata as infografías que presentamos ao cliente.

A la hora de desarrollar el proyecto nos pareció que la nueva línea de Salón de Lagrama nos daba muchas opciones, así que decidimos hacer un mueble colgado totalmente a la pared  con una base en dos alturas para poder dejar definido el espacio de las guitarras y unos muebles altos con puertas abatibles de madera y cristal para poder tener capacidad y que quedara ligero.

Á hora de desenvolver o proxecto pareceunos que a nova liña de Salón de Lagrama dábanos moitas opcións, así que decidimos facer un moble colgado totalmente á parede cunha base en dúas alturas para poder deixar definido o espazo das guitarras e uns mobles altos con portas abatibles de madeira e cristal para poder ter capacidade e que quedase lixeiro.

Para que el mueble no quedara muy pesado aligeramos con los frentes de las puertas y los marcos de las vitrinas en un color nacarado.

Para que o moble non quedase moi pesado alixeiramos coas frontes das portas e os marcos das vitrinas nunha cor nacarado.

En cuanto al sofá, el modelo Mirella de Pedro Ortiz nos pareció  ideal por su gran comodidad y la posibilidad de que se pueda elegir cada módulo con sistema relax manual , eléctrico o deslizante.El punto de calidez decidimos dárselo al tapizado de sofá con una tela aqueaclean en color mostaza.

En canto ao sofá, o modelo Mirella de Pedro Ortiz pareceunos ideal pola súa gran comodidade e a posibilidade de que se poida elixir cada módulo con sistema relax manual , eléctrico ou deslizante. O punto de calidez decidimos darllo ao tapizado de sofá cunha tea aqueaclean en cor mostaza

Para la zona de comedor nos decidimos por lo último de Casamance un papel  de rayas en tonos más cálidos que le da profundidad y altura a la estancia.

Para a zona de comedor decidímonos polo último de Casamance un papel de raias en tons máis cálidos que lle dá profundidade e altura á estancia.

Los libros lo resolvimos con unos estantes irregulares en la pared de detrás  de la mesa de comedor.

Os libros resolvémolo cuns estantes irregulares na parede de detrás da mesa de comedor.

Una vez resuelto la distribución y el diseño, solo nos quedaba los acabados, con un aire industrial que contrarrestaremos con la calidez del acabado “Golden” de Lagrama que le da toque a madera rústica y color antracita en los cantos que combina perfectamente con las patas de la mesa del comedor, mesa de centro y sillas.

Unha vez resolto a distribución e o deseño, só quedábanos os acabados, cun aire industrial que contrarrestaremos coa calidez do acabado “ Golden” de Lagrama que lle dá toque a madeira rústica e cor antracita nos cantos que combina perfectamente coas patas da mesa do comedor, mesa de centro e cadeiras.